Digitale Valente spaarkaart


"Sparen voor gratis koffie"

Instructies

  • Download de PasNL app voor de iPhone of Android Smartphones
  • Open de PasNL app en selecteer in de lijst met toe te voegen passen de Valente pas
  • Bij de aankoop van iedere kop koffie, ontvangt u één spaarpunt, in de vorm van een unieke QR code.
  • Scan de QR code in de PasNL app.
  • Wanneer uw spaarkaart vol is, ontvangt u één gratis kop koffie.
Download PasNL

PasNL is de gratis app voor het verzamelen van al je klantenpasjes en is er voor iPhone en alle Android Smartphones. PasNL heeft meer dan 100 verschilende klantenpasjes voorbereid.

Altijd al uw klantenpasjes bij de hand en nooit meer een aanbieding missen! Eenvoudig en snel al uw pasjes toevoegen in uw eigen digitale portemonnee.

Hoe werkt het Valente spaarprogramma

Bij Valente krijgt u per kopje koffie 1 spaarpunt. Op deze spaarpunt bevindt zich een QR-code. Deze kunt u eenvoudig inscannen via de Valente digitale spaarkaart.

Bij een volle spaarkaart krijgt u een coupon ter waarde van 1 GRATIS kopje koffie. Deze kunt u aan de kassa inwisselen, door de coupon te verzilveren.

algemene voorwaarden

Veel gestelde vragen

1. Hoe scan ik de code op een Valente spaarpunt.

Om een spaarpunt in te scannen opent u de Valente pas in PasNL. Onder de pas bevinden zich meerdere knoppen. Klik op de knop met de tekst 'spaarkaart'. Er verschijnt een scherm met uw spaarkaart. Klik in dit scherm op de knop 'scan nieuwe spaarpunt'.

Richt vervolgens de camera van uw smartphone op de code. PasNL herkent de code vanzelf en voegt automatisch de spaarpunt toe aan uw spaarkaart.

2. Ik heb een coupon gekregen voor mijn volle spaarkaart, hoe kan ik deze inwisselen?

Ontvangen coupons kunt u terugvinden onder 'Mijn kado's'. Klik op een coupon om deze te openen. Volg de, bij de coupon, getoonde instructie op om de coupon te verzilveren.

3. Wat gebeurd er met de gegevens die ik achterlaat bij het vergaren van de extra punten? Waar worden deze voor gebruikt?

De informatie wordt door Valente gebruikt om persoonlijke aanbiedingen samen te stellen.

4. Ik kan mijn coupon niet terugvinden. Waar in PasNL bevinden zich de coupons?

Deze kunt u terugvinden in de Valente spaarkaart. Onder de pas bevinden zich meerdere knoppen. Klik op de knop "Mijn kado's" om al uw coupons te bekijken en te selecteren.

5. Wordt er onderscheid gemaakt in de vestiging van Valente waar ik spaar?

Nee, spaarpunten zijn gelijk en een ontvangen coupon is bij beide vestigingen in te leveren.

6. Hoeveel spaarpunten heb ik nodig voor een volle spaarkaart?

Een volle spaarkaart bevat 9 spaarpunten, bij het aanmaken van uw spaarkaart krijgt u een kado. Voor ieder kopje koffie ontvangt u 1 spaarpunt.

7. hoe lang is de ontvangen coupon geldig?

Een ontvangen coupon is 1 jaar geldig.

8. Hoe kan ik verzilverde/ingewisselde coupons verwijderen?

Indien een coupon is verzilverd kan deze verwijderd worden door in de lijst met coupons de coupon die verwijderd moet worden naar links te 'swipen'. Er verschijnt een rode knop met de tekst 'verwijder'. Klik hier op om de coupon volledig te verwijderen.

9. kan ik mijn spaarkaart delen?

Nee, u kunt een spaarkaart niet delen. U kunt uw spaarkaart wel overzetten naar een andere smartphone. Hiervoor moet u wel een PasNL account hebben aangemaakt. Uw Valente spaarkaart wordt dan automatisch meeverhuisd naar een andere smartphone, als u uw PasNL account overzet.

10. Mijn telefoon is gecrasht, en PasNL app is verwijderd. Hoe kan ik mijn Spaartkaart terugkrijgen?

Dat is niet mogelijk tenzij u een account heeft aangemaakt binnen PasNL. Dan verschijnt de spaarkaart automatisch in uw overzicht als u uw account weer opnieuw koppelt.

11. Ik heb een nieuwe telefoon hoe zet ik mijn Valente spaarkaart over naar mijn nieuwe telefoon?

Dit kan via de PasNL account functionaliteit.

12. Waarom heb ik een data verbinding nodig wanneer ik een spaarpunt wil inscannen?

De geldigheid van een spaarpunt moet worden gecontroleerd. Een spaarpunt kan maar één keer worden toegevoegd.